Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W SERWISIE  www.akademia-czarodziejek.pl 

Witaj w moim serwisie Czarodziejko!  

Regulamin zawiera informacje dotyczące korzystania z serwisu oraz m.in.: sposoby złożenia  zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, sposoby dostarczenia produktów i płatności dostępnych w  sklepie internetowym, jak również warunki i sposoby świadczenia usług online i usług świadczonych  drogą elektroniczną. Zawiera również informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego oraz  sposobów i warunków odstąpienia od umowy lub rezygnacji z usług online. 

Serwis należy do Marty Lewandowskiej, prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą Akademia  Czarodziejek Marta Lewandowska, przy ul. Różanej 5 lok. 1, 82-300 Elbląg, NIP 7773402951, REGON  524721515. 

Kontakt ze sklepem prowadzonym za pośrednictwem Serwisu jest możliwy za pośrednictwem  wiadomości e-mail na adres mailowy: akademia.czarodziejek@gmail.com 

Ściskam, 

Marta 

§ 1 

Definicje 

Określenia użyte w Regulaminie oznaczają: 

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości  prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która składa Zamówienie w Sklepie  internetowym. 

2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku,  

3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (zawarcia Umowy)  niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

4. Konto Klienta – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu internetowego  (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w Sklepie internetowym, Klient  uzyskuje dostęp do unikatowego konta w Sklepie internetowym, stanowiącego indywidualny zbiór  zasobów i uprawnień Klienta oraz umożliwiający mu dostęp do zakupionych Produktów.  

5. Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez  Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji Zamówienia, w  szczególności ilości i rodzaju Produktów. 

6. Newsletter – treść cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, przesyłana  przez Usługodawcę w ramach zawartej między Usługodawcą a Klientem umową na dostarczanie  newslettera. Treść newslettera obejmuje w szczególności materiały edukacyjne z zakresu objętego  działalnością Usługodawcy oraz informacje dotyczące bieżącej działalności Usługodawcy (w tym  informacje o produktach, nowościach i promocjach dostępnych w Sklepie internetowym). Warunki  dotyczące newslettera zostały opisane w §8 Regulaminu.

7. Produkty – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie internetowym produkty, których zakup  jest możliwy za pośrednictwem Sklepu internetowego, w tym w szczególności Treści Cyfrowe,  Usługi online oraz Usługi cyfrowe. 

8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca  osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową,  dla której umowa zawarta za pośrednictwem Sklepu internetowego ma charakter zawodowy i  związany z działalnością gospodarczą. 

9. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio  związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego,  wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,  udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności  Gospodarczej. 

10. Regulamin– niniejszy regulamin dostępny pod adresem www.akademia-czarodziejek.pl w  stopce strony jako: „Regulamin”. 

11. Sklep internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem:  www.akademia-czarodziejek.pl, umożliwiający zakup produktów w postaci Treści cyfrowych i  Usług online oraz umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną na rzecz użytkowników  Sklepu internetowego.  

12. Sprzedawca lub Usługodawca – Marta Lewandowska, prowadząca działalność gospodarczą pod  firmą Akademia Czarodziejek Marta Lewandowska, przy ul. Różanej 5 lok. 1, 82-300 Elbląg, NIP  7773402951, REGON 524721515. 

13. Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach  Sklepu internetowego, w szczególności zapisane w formacie .PDF, .MP3, .MP.4, .EPUB, .MOBI,  przeznaczone do sprzedaży, w szczególności: e-booki, nagrane kursy, nagrane masterclassy lub  spotkania online, dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie  lub w grupie w serwisie społecznościowym, dostępne do pobrania lub udostępnione w Koncie  Klienta, po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. 

14. Umowa – zależnie od przedmiotu Zamówienia – umowa sprzedaży, umowa na świadczenie Usług  online, umowa na dostarczenie Treści cyfrowych, na warunkach wskazanych w niniejszym  Regulaminie oraz w opisie danego Produktu objętego Zamówieniem, zawarta pomiędzy  Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu, 

15. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca konsumentowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie,  przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w  postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych  użytkowników tej usługi, c) Inne formy interakcji przy pomocy takich danych. 

16. Usługa online – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta na odległość (online) w  związku z charakterem sprzedawanych Produktów i zgodnie z ich opisem w Sklepie lub odrębną  umową indywidualną zawartą między stronami (o ile została zawarta między Usługodawcą a Klientem). Do Usług online zalicza się w szczególności: kursy online, warsztaty online,  masterclassy, mastermindy, odpłatne webinary, współpraca indywidualna (1:1), mentoring  indywidualny i inne usługi prowadzone online (live).  

17. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

18. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o  świadczeniu usług drogą elektroniczną. 

19. Zamówienie – złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego oświadczenie woli Klienta  zmierzające, zależnie od przedmiotu zamówienia, bezpośrednio do zawarcia Umowy bądź umowy  licencyjnej, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz w opisie danego Produktu  objętego zamówieniem. 

§ 2 

Postanowienia ogólne 

1. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców na prawach  konsumenta, korzystających ze Sklepu internetowego. 

2. Regulamin określa w szczególności: 

a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, 

b. sposoby złożenia Zamówienia, sposoby i terminy dostawy i płatności dostępne w Sklepie  Internetowym, 

c. zasady sprzedaży Produktów, 

d. zasady zawierania Umów, których przedmiotem są określone Produkty, 

e. zasady i warunki korzystania ze Sklepu internetowego, 

f. zasady i warunki publikowania opinii w Sklepie, 

g. zasad zawarcia umowy na dostarczanie newslettera oraz jej realizacji przez Usługodawcę, h. prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów, 

i. procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, j. informacje dotyczące rezygnacji z Usług online. 

3. Warunkiem korzystania ze Sklepu internetowego przez Klienta i dokonywania sprzedaży Produktów  przez Sprzedawcę na rzecz Klienta jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja.  Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do  ich przestrzegania. 

4. Sklep internetowy objęty jest autorskimi prawa majątkowymi. Oznacza to, że wszystkie elementy  tekstowe, graficzne, dźwiękowe, pomysły i idee przedstawione w prezentowanych Produktach, jak  również układy elementów i formularze stanowią prawa majątkowe i podlegają ochronie zgodnie z  ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 

5. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych Konsumentów lub  konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i  profilowanie zachowań użytkowników serwisu i Konsumentów. 

6. W przypadku składania Zamówienia, wiążące dla Klienta są zarówno postanowienia niniejszego  Regulaminu, jak i opis zamawianego Produktu dostępny w Sklepie internetowym do zapoznania się  przez złożeniem Zamówienia. W przypadku rozbieżności między Regulaminem a opisem Produktu  – wiążący będzie opis Produktu, który jest dostosowany do rodzaju zawieranej Umowy, a Regulamin  ma charakter ogólny. 

§3 Rodzaje Usług Online i warunki rezygnacji z Usług online 

1. Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi online  na odległość tj. przez podaną platformę internetową (np. Zoom) lub za pośrednictwem Konta Klienta  (w zależności od opisu Usługi online).

2. Za pośrednictwem Sklepu internetowego Klient może złożyć Zamówienie i zawrzeć z Usługodawcą  umowę na świadczenie Usług online.  

3. Do Usług online zalicza się w szczególności prowadzone w „formie live”: 

a. Kursy, masterclassy, spotkania lub inne wydarzenia organizowane online na żywo –są to Usługi  online polegające na przeprowadzeniu przez Sprzedawcę kursu, spotkania, masterclass lub  innego wydarzenia online w formie „live” (na żywo), za pośrednictwem podanej platformy w  Internecie lub przez Konto Klienta oraz umożliwienia Klientowi odtworzenia (przez określony  czas) nagrania z tego wydarzenia za pośrednictwem Konta Klienta (o ile opis Produktu tak  stanowi). Dokładne informacje dotyczące każdej Usługi online, czas jej trwania, terminy  przeprowadzenia, tematyka itp. każdorazowo określone są w opisie zamieszczonym w Sklepie  internetowym przy danej Usłudze online. Na Usługę online mogą składać się również między  innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do uzyskania dostępu i zakupu tego rodzaju  Usług online konieczne jest wcześniejsze opłacenie Zamówienia oraz posiadanie Konta Klienta  lub konta na platformie podanej w opisie Usługi online, 

b. mentoring grupowy (mastermind) oraz spotkania indywidualne (współpraca 1:1) – Usługa  online, co do której dokładne informacje, zakres tematyczny, czas trwania i warunki  przystąpienia są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na mentoring mogą składać się  między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe (o ile opis Usługi online tak stanowi).  Do zakupu mentoringu konieczne jest jego opłacenie. W przypadku indywidualnych spotkań  mentoringowych (współpraca 1:1), konieczne jest również ustalenie indywidualnych terminów  spotkań i tematyki. Jeżeli opis Produktu tak stanowi, może być konieczne zawarcie dodatkowej  umowy na usługi mentoringowe drogą mailową (wówczas Sprzedawca i Klient są związani  zapisami niniejszego Regulaminu, opisu Usługi online i zawartej umowy). W przypadku braku  zawarcia dodatkowej umowy, wiążący dla Klienta i Sprzedawcy jest tylko niniejszy Regulamin,  opis Usługi online oraz ustalenia indywidualne dokonane z Usługodawcą, 

c. Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora (np. Voxer,  Facebook, Telegram, WhatsApp) – Usługa online z wykorzystaniem grupy na jednej z platform  społecznościowych. Szczegółowe informacje dotyczące usługi, czas trwania, tematyka,  platforma, na której została utworzona grupa (np. Facebook, Voxer, Telegram lub WhatsApp)  oraz założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. W grupie lub  komunikatorze będą publikowane między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do  zakupu dostępu konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie konta na danej  platformie społecznościowej lub komunikatorze, 

d. Inne Usługi online opisane w Sklepie. 

4. Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Sklepie, niniejszym  Regulaminie oraz w dodatkowej umowie (o ile została zawarta między Sprzedawcą a Klientem) i  wszystkie te zapisy są wiążące dla Klienta. 

5. Klient może zrezygnować z Usługi online opisanej w §3 ust. 3 lit. a i lit. c. powyżej, pod warunkiem,  że Usługa online nie została w pełni zrealizowana. Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty  za tę Usługę online w wysokości proporcjonalnej do jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej  trwania, proporcjonalnie do stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej  dostarczonych Treści cyfrowych w ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań itp. Klient  może zostać również zobowiązany do naprawienia szkody, którą Usługodawca poniósł na skutek  nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak możliwości  przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta rezygnującego poprzez  zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia Usługi online). 

6. Rezygnacja z Usługi online wymienionej w §3 ust. 3 lit. b Regulaminu (mentoring grupowy lub  indywidualny) jest możliwa na warunkach uregulowanych w indywidualnej Umowie zawartej między  Klientem a Usługodawcą. W przypadku, gdy umowa między Usługodawcą a Klientem nie zostanie  zawarta, zastosowanie co do możliwości rezygnacji ma §3 ust. 5 powyżej (tj. zwrot wynagrodzenia  należnego Usługodawcy w wysokości proporcjonalnej do wykonania Usługi online i zwrot pełnej  wartości Treści cyfrowych otrzymanych w ramach Usługi online).  

§4 Rodzaje Treści cyfrowych dostępnych w Sklepie 

1. Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem  Sklepu internetowego sprzedaje Treści Cyfrowe, a w szczególności: 

a. e-booki, 

b. nagrane kursy, masterclassy, warsztaty, spotkania lub inne nagrane wydarzenia online,  c. materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie, mentoringu,  wydarzeniu online, wyzwaniu, masterclass lub w grupie w serwisie społecznościowym albo  komunikatorze, 

d. nagrane programy mentoringowe, 

e. inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie. 

2. Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane np. w formacie:  .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie  danej Treści Cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu. 

3. Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie  będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki  opisane w §19 ust. 4 Regulaminu. 

§5 Usługi świadczone drogą elektroniczną 

1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta również usługi drogą  elektroniczną i Usługi Cyfrowe, w postaci m.in.:  

a. prowadzenia Sklepu internetowego,  

b. umożliwienia Klientowi złożenia Zamówienia,  

c. prowadzenia i umożliwienia Klientom dostępu do Konta Klienta i zakupionych  Produktów,  

d. umożliwienie Klientowi przeglądania historii Zamówień w Koncie Klienta, 

e. prowadzenia platformy kursowej w ramach Konta Klienta, w której będą publikowane  Treści cyfrowe, linki do spotkań, kursów online prowadzonych na żywo, a następnie  linki do nagrań z tych spotkań (o ile opis Usługi online tak stanowił), 

f. umożliwienie zapisu i wysyłka Newslettera, 

g. udostępnienie formularza kontaktowego i umożliwienie Użytkownikowi podjęcia  kontaktu ze Sprzedawcą za jego pośrednictwem (o ile formularz jest dostępny), h. możliwość zamieszczenia opinii do zakupionego Produktu (o ile funkcjonalność jest  dostępna), 

i. umożliwienie przeglądania i czytania treści edukacyjnych i informacyjnych. 

2. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu  internetowego i platformy kursowej. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich  nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu internetowego lub platformy  kursowej. Klient może przesłać informacje na adres mailowy:akademia-czarodziejek@gmail.com

3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze  Sklepu i jego funkcjonalności, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne  odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki  służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. 

4. Z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności: konieczność ulepszania i czuwania nad poprawnym  i bezpiecznym działaniem Sklepu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania  dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji, o czym Użytkownik  będzie informowany drogą mailową lub na stronie internetowej Sklepu. 

5. Jeżeli Sprzedawca podejmie decyzję o zakończeniu świadczenia usług, zakończeniu sprzedaży  Produktów poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu, wówczas poinformuje Klientów o tym  poprzez opublikowanie na stronach Sklepu odpowiedniej informacji i wysłanie wiadomości  mailowych. W sytuacji, jeżeli Klient ma aktywny Produkt w Koncie Klienta, Sprzedawca  zobowiązuje się zapewnić możliwość pobrania ww. Produktu przez okres 1 (jednego) miesiąca od  otrzymania przez Klienta maila z informacją o możliwości pobrania albo Sprzedawca zapewni  narzędzie zastępcze z dostępem do nich przez czas określony w Umowie Sprzedaży, o czym  również poinformuje Klienta mailowo. 

§6 Zasady korzystania ze Sklepu internetowego 

1. Klient może korzystać ze Sklepu internetowego wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest  wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu internetowego w celu prowadzenia działalności  komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 

2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującym  Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami. 

3. W ramach korzystania ze Sklepu, jak również w ramach korzystania przez Klienta ze sposobów  komunikacji zaproponowanych Klientowi przez Sprzedawcę (np. poprzez utworzone i  udostępnione Klientowi grupy na platformie społecznościowej lub komunikatorze np. Telegram, w  ramach zakupionego Produktu), zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym,  w tym w szczególności zabrania się:  

a. nadużywania środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności  pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio  zaangażowanych przy prowadzeniu Sklepu internetowego, świadczeniu usług, korzystaniu  z treści dostępnych w Sklepie internetowym, 

b. upubliczniania, rozpowszechniania jakichkolwiek treści, logotypów, materiałów lub  informacji, do których prawa majątkowe przysługują wyłącznie Sprzedawcy, 

c. dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w  ramach formularza Zamówienia i wiadomości prywatnych,  

d. rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu lub grup w mediach społecznościowych i  komunikatorach, niezamówionej informacji handlowej, 

e. korzystania z udostępnionej przez Sprzedawcę w ramach zakupionego przez Klienta  Produktu grupy na platformie społecznościowej lub grupy w komunikatorze w sposób  niezgodny z Regulaminem, regulaminem danej platformy społecznościowej, komunikatora  oraz obowiązującymi przepisami prawa, 

f. korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, 

g. dostarczania jakichkolwiek danych bądź treści o charakterze bezprawnym, w tym danych  niezgodnych ze stanem faktycznym, 

h. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu lub na  grupie na platformie społecznościowej lub grupie w komunikatorze, (która została 

udostępniona Klientowi w ramach zakupionego Produktu) do innych celów niż osobistego  użytku. 

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z  zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania  do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu. 

5. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z Usług lub Sklepu internetowego muszą  być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z  prawdą. 

§7 Konto Klienta 

1. Założenie Konta Klienta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Przy czym zakup  niektórych Produktów może wiązać się z koniecznością założenia Konta Klienta w celu korzystania  z nich w pełnym zakresie.  

2. Konto Klienta daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak np.: przeglądanie historii Zamówień  złożonych przez Klienta w Sklepie, dostęp do zakupionych Produktów i informacjach o nich, dostęp  do uzyskanych certyfikatów lub innych powiązanych z Produktem dokumentów, sprawdzenie  statusu Zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta. 

3. W celu założenia Konta Klienta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie internetowym. 

4. W momencie założenia Konta Klienta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Klientem a  Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta Klienta na zasadach wskazanych w niniejszym  Regulaminie.  

5. Z chwilą założenia Konta Klienta, Usługodawca wysyła do Klienta na podany w formularzu adres  mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta Klienta wraz z załączonym Regulaminem  serwisu, w formacie pdf. 

6. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta Klienta. 

7. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e mail: akademia.czarodziejek@gmail.com czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta  Klienta oraz rozwiązanie umowy w zakresie jego prowadzenia. 

8. W niektórych przypadkach, usunięcie Konta Klienta może wiązać się z utratą dostępu do  zakupionych Produktów. 

9. Usunięcie Konta Klienta nie spowoduje usunięcia informacji o złożonych Zamówieniach z  wykorzystaniem Konta Klienta, które to informacje Sprzedawca będzie przechowywał do czasu  upływu przedawnienia roszczeń z umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego lub  przez cały czas funkcjonowania Sklepu internetowego, chyba że wcześniej Klient sprzeciwi się  przechowywaniu tych informacji, a Sprzedawca nie będzie posiadał nadrzędnego interesu w ich  przechowywaniu. 

§10 Newsletter 

1. Za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez dedykowany formularz zapisu do Newslettera,  jak również podczas składania Zamówienia w Sklepie internetowym, Klient albo osoba  zainteresowana może zapisać się do Newslettera. 

2. Po wypełnieniu formularza zapisu do Newslettera i kliknięciu przez osobę zainteresowaną  przycisku „Zapisuję się” (lub o znaczeniu równoważnym) następuje przesłanie wiadomości  mailowej na podany w formularzu e-mail celem potwierdzenia zapisu do Newslettera. 

3. Z chwilą potwierdzenia zapisu na Newsletter następuje zawarcie umowy na dostarczanie treści  cyfrowych (umowa na dostarczanie Newslettera) pomiędzy osobą zainteresowaną (zazwyczaj  Klientem) a Usługodawcą. 

4. Celem Newslettera jest cykliczne przesyłanie wiadomości mailowej przez Usługodawcę do  zapisanego użytkownika zawierającej informacje m.in. edukacyjne i o charakterze informacyjnym,  związane z działalnością Usługodawcy, jak również o nowościach i promocjach w Sklepie  internetowym, które stanowią treści marketingowe.  

5. Zapis do Newslettera, a tym samym zawarcie umowy na dostarczenie treści cyfrowych  (Newslettera) wymaga: 

a. posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania w dedykowanym formularzu w  Sklepie internetowym, 

b. zaznaczenia zgody na otrzymywanie Newslettera,  

c. zapoznania się i zaakceptowania niniejszego Regulaminu dostępnego podczas  podawania danych do Newslettera i udzielenie zgody na korzystanie z tej usługi. 

6. Klient, który zapisał się do Newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania (wypowiedzieć  umowę na dostarczanie Newslettera) w każdej chwili, poprzez: 

a. skorzystanie z linku rezygnacji z Newslettera, dostępnym w każdej wiadomości  mailowej w ramach Newslettera, przekazywanej od Usługodawcy, 

b. skierowaniu oświadczenia o rezygnacji na akademia.czarodziejek@gmail.com c. skierowanie pisemnego oświadczenia o rezygnacji na adres korespondencyjny  Usługodawcy, 

co będzie stanowiło natychmiastowe rozwiązanie umowy na dostarczanie Newslettera.  

7. Do korzystania z usługi Newslettera nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymagań  technicznych poza posiadaniem urządzenia typu komputer/smartfon/tablet/laptop wyposażonego  w standardowy system operacyjny oraz standardową przeglądarką internetową. 

8. Usługa Newsletter jest bezpłatna. 

9. Wiadomości mailowe w ramach Newslettera będą wysyłane w sposób nieregularny i zależny od  woli Usługodawcy, jak również ze względu na pojawienie się nowych usług, produktów lub  informacji z zakresu działalności Usługodawcy. 

10. Korzystać z Usługi może każda osoba, która na stronie internetowej w domenie www.akademia czarodziejek.pl. w dedykowanym formularzu poda swój adres mailowy, a następnie kliknie przycisk  – „Zapisz się” lub przycisk o tym znaczeniu. Kliknięcie wskazanego przycisku jest wyraźnym  działaniem przyzwalającym na przesyłanie informacji handlowej na wskazany przez Usługobiorcę  adres e-mail. Następnie do usługobiorcy Newslettera jest przesyłana wiadomość elektroniczna z  linkiem do potwierdzenia rejestracji. Potwierdzenie rejestracji przez osobę zainteresowaną stanowi  zawarcie pomiędzy nią a Usługodawcą umowy o korzystanie z Usługi na warunkach określonych  w niniejszym Regulaminie. Po potwierdzeniu rejestracji następuje uruchomienie usługi wysyłki  Newslettera. 

11. Osoba korzystająca z usługi Newslettera zobowiązana jest do powstrzymania się od dostarczania  treści o charakterze bezprawnym, w szczególności w zakresie podawania cudzych danych bez  zgody osób uprawnionych.

12. Wiadomości wysyłane w ramach usługi Newsletter, stanowią utwory w rozumieniu prawa  autorskiego i podlegają ochronie określonej w przepisach prawa. Jakiekolwiek kopiowanie,  modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem, również w celach  komercyjnych lub bez zgody Usługodawcy stanowi naruszenie prawa. 

13. Usługodawca może zawiesić bądź zakończyć świadczenie usługi Newslettera w każdej chwili, po  uprzednim poinformowaniu zapisanych osób na podane przez nich adresy e-mail. 

14. Usługodawca ma prawo do usunięcia ze swojej bazy nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu  e-mail podanego przez osobę wypełniającą formularz. 

15. Przetwarzanie danych osobowych osób zapisanych do newslettera zostało opisane w Polityce  prywatności dostępnej w Sklepie internetowym w stopce strony. 

16. Zapisy dotyczące reklamacji, opisane w §21 Regulaminu, stosuje się odpowiednio również do  usługi Newslettera, która również podlega prawu wnoszenia reklamacji i odstąpieniu od umowy (§  17 – § 18 Regulaminu). 

§9 Warunki techniczne 

1. Do korzystania z witryny Sklepu internetowego, dokonywania zakupu Produktów, zawierania  Umów i korzystania z Usług online czy Treści cyfrowych oraz korzystania z usług świadczonych  drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony internetowej, niezbędne jest spełnianie  następujących wymogów technicznych: 

a. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, 

b. dostęp do urządzenia posiadającego odpowiednio skonfigurowaną i aktualną  przeglądarkę internetową umożliwiającą przeglądanie stron WWW wraz z obsługą  plików Cookies i skryptów Java Script oraz obsługę poczty elektronicznej, 

c. prawidłowo zainstalowane w urządzeniu, o którym mowa pod lit. b., aktualne  oprogramowanie komputerowe Adobe Flash Player, 

d. dostęp i połączenie z siecią Internet (wszystkie ewentualne koszty ponosi Klienta), e. założenie Konta Klienta (gdy opis Produktu tak stanowi). 

2. Dodatkowymi warunkami korzystania z Usług online, Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych (w  szczególności e-booków, kursów online i materiałów elektronicznych) są: 

a. w przypadku, gdy są one udostępniane w formie pliku komputerowego w formacie np.:  .PDF, .EPUB, .MP3, .MP4, .MOBI – posiadanie programu obsługującego takie pliki oraz  umiejętność korzystania z tych programów, 

b. w przypadku, gdy e-book lub materiał elektroniczny zawiera także pliki MP4 lub MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te formaty, oraz umiejętność korzystania z tych  programów, 

c. w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostępna w Koncie Klienta – posiadanie Konta  Klienta, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych  wymienionych w niniejszym Regulaminie, 

d. w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostarczana lub Usługa online jest świadczona  przez wskazany przez Sprzedawcę komunikator, grupę w mediach społecznościowych  – posiadanie konta w komunikatorze lub mediach społecznościowych, dostęp do  połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w  regulaminie danej platformy, 

3. Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien sprawdzić czy urządzenie elektroniczne, na którym  ma zamiar skorzystania z Produktu, obsługuje format w jakim Produkt będzie dostępny.  Sprzedawca nie gwarantuje (nie ponosi w tym względzie żadnej odpowiedzialności), że 

publikacja elektroniczna otworzy się na każdym urządzeniu elektronicznym, przy użyciu każdego  programu posiadającego funkcję obsługi danego formatu pliku. 

4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające z niedostosowania się Klienta do  przedstawionych w Regulaminie lub opisie danego Produktu, wymagań technicznych  koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta.  

5. Sprzedawca informuje, że dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu internetowego i  świadczonych Usług online oraz innych Produktów oraz treści publikowanych w Sklepie  internetowym było możliwe na wszystkich popularnych typach systemów operacyjnych i  przeglądarek internetowych, jednakże zastrzega, iż ze względów technologicznych, mogą  czasami występować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu internetowego, oferowanych usługach  i publikacji elektronicznych oraz Newslettera. 

6. W przypadku problemów z dostępem do zakupionego Produktu lub wystąpieniem problemów  technicznych, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną na adres:  akademia.czarodziejek@gmail.com 

7. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub  zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby  trzecie. 

8. Korzystanie ze Sklepu Internetowego następuje za pośrednictwem ogólnodostępnej sieci  Internet, która ze swej istoty nie gwarantuje niezawodności ani poufności komunikacji pomiędzy  Klientem a Sprzedawcą, w tym w zakresie treści przesyłanych informacji oraz niejawności danych  Klienta. Ochrona danych osobowych Klienta realizowana jest zgodnie z zasadami określonymi w  treści Polityki Prywatności dostępnej na stronie Sklepu. 

9. Sprzedawca oświadcza, że nigdy nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem hasła Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia każdorazowej, ciągłej i pełnej  dostępności Sklepu. 

11. Treść zawieranych Umów między Sprzedawcą a Klientami utrwalana jest i udostępniana  Klientom w wersji elektronicznej na zasadach określonych w Regulaminie. 

§ 10 Składanie Zamówień 

1. Klient nie może złożyć Zamówienia anonimowo ani pod pseudonimem. 

2. W celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy niezbędne jest wykonanie przez Klienta  następujących czynności: 

a. dodanie wybranego Produktu do Koszyka, 

b. wypełnienie formularza Zamówienia takimi danymi, jak: imię, nazwisko, adres  zamieszkania, numer telefonu,  

c. podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia Umowy  sprzedaży wraz z informacjami podanymi w §10 ust. 7 i 8 poniżej, 

d. wskazanie danych wymaganych do wystawienia rachunku lub faktury, nazwa podmiotu, na  który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek, NIP, adres; 

e. wybór sposobu dostawy (o ile jest taka możliwość) i formy płatności, 

f. zapoznanie się i akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako  „Przeczytałam/-em i akceptuję Regulamin oraz Politykę Prywatności” (lub  równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.

W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się  ze Sprzedawcą, mailowo na adres: akademia.czarodziejek@gmail.com, 

g. opcjonalnie wyrażenie przez Klienta zgody na dostarczenie Produktu lub wykonanie Usługi  online przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także  potwierdzenie przez Klienta, że rozumie on, że w takim przypadku utraci prawo do  odstąpienia od Umowy zawartej na odległość,  

h. potwierdzenie woli zawarcia Umowy, w tym wybranie przycisku „Kupuję i płacę” lub o  równoważnej treści. 

3. Po podaniu przez Klienta wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli  się podsumowanie Zamówienia. 

4. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoznaczny) Klient zostanie przeniesiony na  stronę transakcyjną celem dokonania płatności za Zamówienie. Po dokonaniu płatności, Klient  zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu internetowego z potwierdzeniem złożenia  Zamówienia.  

5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie złożenia  Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Klientem Umowy  obejmującej Produkt. Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta  wiadomości od Sprzedawcy. 

6. Sprzedawca dostarczy Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość na trwałym  nośniku, w szczególności w formie Regulaminu zapisanego w formie PDF, który będzie  załączony do potwierdzenia złożenia Zamówienia. 

7. Sprzedawca w treści wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie Zamówienia, dostarczy  Klientowi również potwierdzenie udzielonej przez niego zgody na dostarczenie Treści  Cyfrowych lub wykonanie Usługi online w okolicznościach powodujących utratę prawa  odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona. 

8. W formularzu Zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi  odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega  sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe  dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności.  W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę  elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo  wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych.  W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem,  Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta. 

9. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 

10. Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na identyfikację  Zamówienia oraz Klienta. 

11. Składając Zamówienie, Klient może również założyć Konto Klienta, co jest zależne od woli  Klienta, ale może być wymagane w celu uzyskania dostępu do zakupionych Produktów (o czym  Klient zostanie poinformowany w procesie zakupowym, przed zawarciem Umowy). 

12. Maksymalny czas realizacji zamówienia w przypadku masterclassów, kursów znajdujących się  w sprzedaży lub przedsprzedaży to 60 dni – liczone od daty płatności, tj. czas pojawienia się  nagrania na platformie (Konto klienta). Szacowany termin dostarczenia (przeprowadzenia  Usługi online lub dostarczenia Treści cyfrowych) zazwyczaj jest wskazany w opisie Produktu.

13. W przypadku zakupu Produktu, związanego z koniecznością ustalenia indywidualnych  terminów świadczenia Usług online, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 5 dni  roboczych od opłacenia Zamówienia na podany w Zamówieniu adres mailowy lub telefonicznie,  w celu uzyskania informacji, co do konkretnych szczegółów i terminu realizacji Usługi online  albo Klient sam określi terminy w drodze korespondencji mailowej. 

14. Przed złożeniem Zamówienia na niektóre Produkty, może być również wymagane uzupełnienie  dodatkowego formularza lub kwestionariusza, od którego wyników może zależeć możliwość  złożenia Zamówienia. 

15. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie lub sposób określony w niniejszym  Regulaminie lub w opisie Produktu, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty  elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności proponując inny termin lub  sposób realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu  lub sposobu realizacji Zamówienia.  

16. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzu Zamówienia  koniecznych danych oraz akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego,  jako „Akceptuję Regulamin zakupów oraz Politykę Prywatności” (lub równoznacznego).  Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia. 

17. Wyrażenie zgody na realizację Zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku  „Zamawiam i płacę” (lub równoznacznego), wskazuje na konieczność zapłaty za Zamówienie. 

18. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w  zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności. 

19. Klient podczas składania Zamówienia, może zaznaczyć dodatkowy check box, ze zgodą na  zawarcie dodatkowej umowy (na dostarczanie Newslettera) w celu wysyłania mu nieodpłatnego  Newslettera przez Sprzedawcę, zgodnie z §8 Regulaminu. Nie jest to jednak obowiązkowe. 

20. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Treści cyfrowej, konieczne jest złożenie oświadczenia  Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na  natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, która nie jest zapisana na  nośniku materialnym i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego  wykonania umowy (tj. z chwilą otrzymania przez Klienta Treści cyfrowej lub dostępu do niej), o  ile wolą Klienta jest otrzymanie Treści cyfrowej niezwłocznie po jej zakupie.  

21. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Usługi online, której rozpoczęcie świadczenia planowane jest  przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy, konieczne jest złożenie  oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na  natychmiastowe wykonanie umowy o świadczenie Usługi online i rezygnacja z prawa do  odstąpienia od umowy z chwilą pełnego jej wykonania (np. z chwilą otrzymania linku do  transmisji live, grupy, dostępu do Usługi online, zakończeniem Usługi online i in.), o ile wolą  Klienta jest świadczenie Usługi online przez Sprzedawcę na jego rzecz niezwłocznie po jej  zakupie.  

§ 11 Ceny Produktów i metody płatności za Zamówienia 

1. Z uwagi na różnorodność Produktów oraz ich odmienny charakter lub zwolnienie Usługodawcy  z VAT, ceny Produktów mogą być różnie objęte lub nieobjęte podatkiem od towarów i usług  (podatek VAT). Niektóre Produkty dostępne w Sklepie internetowym są zwolnione z VAT a inne  mają różne stawki. Informacje o wysokości opodatkowania lub jego braku, każdorazowo 

znajdują się przy cenie danego Produktu widocznej przy opisie Produktu, w procesie  zakupowym (w Koszyku) oraz w podsumowaniu Zamówienia.  

2. Sprzedawca może wystawić fakturę na zakupione Produkty. Chęć otrzymania faktury należy  zgłosić Sprzedawcy na etapie składania Zamówienia, zgodnie z §10 ust. 2 pkt d Regulaminu. W przypadku zgłoszenia chęci otrzymania faktury na późniejszym etapie, Sprzedawca nie  będzie mógł wystawić faktury. 

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie  internetowym, wycofywania oraz wprowadzania nowych Produktów, przeprowadzania i  odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na  Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. 

4. W przypadku obniżania cen Produktów, które mają charakter promocyjny, wyprzedaży (itp.)  Sprzedawca zawsze wskazuje przy promocyjnej cenie najniższą cenę w ciągu ostatnich 30 dni  poprzedzających wprowadzenie obniżki ceny. 

5. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy  płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.  

6. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem  platformy płatniczej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie  zakupowym. 

7. Jeżeli Klient wybrał przy składaniu Zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk  finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez  zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za Zamówienie. Zapłata za  zamówienie powinna nastąpić niezwłocznie od zawarcia umowy, nie później niż w ciągu doby,  z uwagi na anulowanie Zamówienia po upływie tego terminu. 

8. Klient może skorzystać z następujących metod płatności przed dostawą zakupionego Produktu: a. Płatność kartą kredytową lub debetową (Visa, MasterCard lub Maestro, płatność  jednorazowa), 

b. Płatność BLIK – użycie 6-cyfrowego kodu BLIK, zgodnie z procedurą dostawcy  płatności, 

c. Płatność przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za  pośrednictwem systemu płatniczego. Dostęp do Produktu zostanie przydzielony po  otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy, d. Płatność cykliczna pobierana automatycznie z karty Klienta, 

9. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem  platformy płatniczej: 

a. Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu (TPay), plac Andersa 3, 17  piętro, 61-894 Poznań, KRS 0000412357, NIP 7773061579 – poprzez dokonanie  płatności kartą, BLIK lub innymi metodami proponowanymi przez dostawcę płatności, 

b. lub innej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie  zakupowym. 

10. Skorzystanie z wybranego przez Klienta serwisu płatności internetowych wymaga uprzedniego  zapoznania się i zaakceptowania regulaminu obowiązującego u dostawcy płatności oraz  postępowania według zasad określonych w tym regulaminie.

11. Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są̨ zgodnie z obowiązującymi regulacjami  dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi  odpowiedzialności za ich prawidłowość. Reklamacje dotyczące transakcji płatniczych należy  składać bezpośrednio do wybranego przez Klienta dostawcę usługi płatniczej. 

12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub  odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta  należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez  Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają̨ zrealizowanie  płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od  Sprzedawcy lub dostawcy usług płatniczych.  

13. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez  Klienta w formularzu Zamówienia, zawierający ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych  elementów i informacji dotyczących Zamówienia. Może zostać również wysłana instrukcja  dostępu do zakupionych Produktów lub link do spotkania albo grupy w mediach  społecznościowych lub komunikatora, za pośrednictwem których świadczone są Usługi online  albo może być wysłany link z dostępem do zakupionych Treści Cyfrowych (o ile wynika to z  charakteru zakupionego Produktu). 

14. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa  w ust. 13 niniejszego paragrafu.  

15. Umowa zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem. 

16. Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów lub  kodów zniżkowych. Zniżka zostanie doliczona do Koszyka. 

17. Cena Produktu (w szczególności: Treści Cyfrowej i Usługi online) jest opłatą za całość Produktu.  Sprzedaż nie może być podzielona na części, części kursu, części wydarzenia, części spotkań  online ani poszczególne dni, wydarzenia online, wybrane treści lub moduły. Oznacza to, że  kupując Treść Cyfrową lub Usługę online, gdy po stronie Sprzedawcy zostały one wykonane  (dostarczone w całości lub wykonane prawidłowo), Klient nie może odstąpić od Umowy (więcej  o tym w §17 i §18 Regulaminu), argumentując to wolą skorzystania jedynie z części Treści  Cyfrowej albo części Usługi online lub wybranych materiałów, które zostały dostarczone. 

18. Sprzedaż nie może być podzielona, Klient otrzymuje dostęp do całości zakupionych Produktów,  w tym: e-booka, kursów, spotkań online, dostępu do platformy, na której znajdują się Treści  cyfrowe lub za pośrednictwem, której będą świadczone Usługi online, niezwłocznie po  opłaceniu Zamówienia lub w terminie określonym w opisie Produktu, zatem w przypadku  zaprzestania korzystania z Produktu z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, Klient nie  ma prawa do żądania zwrotu opłaty lub jej części po zakończeniu świadczenia Usługi  argumentując to skorzystaniem tylko z części Usługi, gdy Usługa po stronie Sprzedawcy została  w pełni wykonana.  

§ 12 Płatności ratalne 

1. Za niektóre Produkty, Klient może dokonać zapłaty w drodze płatności ratalnych. Warunki  płatności ratalnej określone są w ofercie lub opisie Produktu umieszczonym w Serwisie lub  mogą zostać ustalone w indywidualnej umowie zawartej między Usługodawcą a Klientem albo  w drodze indywidualnych ustaleń w komunikatorze, który strony przyjęły jako narzędzie  kontaktu. 

2. Termin płatności rat zazwyczaj stanowi dzień tożsamy z dniem płatności pierwszej raty (zakupu  Produktu), chyba, że z opisu Produktu lub z odrębnych ustaleń stron lub umowy wynika inny  termin.  

3. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności ratalnej Klient będzie zobowiązany do  dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach wynikających z opisu danego  Produktu lub zawartej umowy. 

4. Cena Produktu jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na części,  segmenty, części kursu ani poszczególne kursy lub moduły. Klient otrzymuje dostęp do  zakupionych Produktów jako całości, za pośrednictwem Konta, niezwłocznie po złożeniu  Zamówienia, zatem w przypadku płatności ratalnej obowiązek zapłaty całej ceny nie ustaje: 

a) w przypadku zaprzestania korzystania z Produktu przez Klienta z przyczyn nieleżących  po stronie Sprzedawcy, 

b) w przypadku ukończenia szkolenia, mentoringu, kursu, indywidualnych konsultacji lub  innych zakupionych w ramach płatności ratalnej Produktów, Usług online, przed  dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat. 

5. Produkty sprzedawane w Sklepie nie mają charakteru subskrypcji.  

6. Klient kupując Produkt w opcji zapłaty w ratach, nie może anulować obowiązku zapłaty  pozostałych rat. 

7. W przypadku wyboru płatności ratalnej, jeżeli Klient nie dokona płatności w ustalonym terminie,  Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Produktu do czasu  uregulowania należności. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę̨.  Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do  wypowiedzenia umowy przez Klienta.  

8. W przypadku wyboru płatności ratalnej poprzez automatyczne pobieranie miesięcznej kwoty z  karty Klienta, jeżeli Sprzedawcy nie uda się zrealizować pobrania środków stanowiących  opłacenie raty za Produkt lub Usługę z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca jest  uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Produktu lub Usługi do czasu uregulowania  należności oraz do naliczenia do wysokości raty odsetek za opóźnienie. W takim wypadku Klient  zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę za pomocą innej formy płatności. Brak realizacji  zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy  przez Użytkownika.  

9. W przypadku ukończenia Usług online lub innych Produktów zakupionych w ramach płatności  ratalnych, przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat, Klient jest zobowiązany do  zapłaty pozostałych kwot raty.  

10. W przypadku uchybienia płatnościom Sprzedawca będzie dochodził zapłaty odsetek  ustawowych za opóźnienie, jak również jest uprawniony do dochodzenia swoich roszczeń na  drodze postępowania windykacyjnego i sądowego. 

§13 Termin i sposób realizacji Zamówienia oraz dostawa Produktów 

1. Sposób dostarczenia zakupionego Produktu każdorazowo jest zawarty w jego opisie w Sklepie  internetowym. 

2. W przypadku Zamówień realizowanych drogą elektroniczną, koszty dostawy są uwzględnione  w cenie Produktu.  

3. W przypadku zakupienia Treści cyfrowych, zostaną one dostarczone Klientowi, po autoryzacji  płatności: 

a. mailowo na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu Zamówienia za  pośrednictwem linku do strony www umożliwiającej przejrzenie, zapoznanie się, pobranie  Treści cyfrowej albo  

b. mailowo poprzez otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail z plikiem do pobrania lub  danymi rejestracji konta na platformie kursowej albo 

c. poprzez umieszczenie w Koncie Klienta linku z dostępem do Treści Cyfrowych lub  umieszczenia Treści Cyfrowej w Koncie Klienta. 

4. W przypadku wykupienia Usługi online wiążącej się z przekazaniem dostępu do grupy  społecznościowej lub komunikatora (np. Telegram) utworzonych przez Sprzedawcę, po 

zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, dostęp zostanie przekazany  poprzez: 

a. przesłanie Klientowi w wiadomości mailowej linku do grupy na platformie  społecznościowej lub komunikatora i wszystkich niezbędnych informacji albo  

b. umieszczenie w Koncie Klienta linku do grupy na platformie społecznościowej lub  komunikatora i wszelkich informacji. 

5. W przypadku Usług online np.: kursów, mentoringu, spotkań on-line i in., Klient otrzyma w  Koncie Klienta lub mailowo szczegółowe informacje o platformie za pośrednictwem, której  Usługi online będą prowadzone lub udostępniane. Dane dostępowe zostaną również przesłane  w wiadomości e-mail, na adres mailowy podany przy składaniu Zamówienia lub zostaną  umieszczone w Koncie Klienta. 

6. Dostarczenie Produktów będących w przedsprzedaży lub z wyznaczonym terminem  późniejszego dostarczenia lub przeprowadzenia (np. zakup Usługi online na kilka dni lub tygodni  przed jego przeprowadzeniem) nastąpi w terminie określonym w opisie oferty lub w wiadomości  mailowej przedstawiającej szczegóły Produktu. 

7. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym  Regulaminie lub wskazanym w informacjach udzielonych przez Sprzedawcę w chwili zakupu  Produktu przez Klienta, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej  powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji  Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji  Zamówienia.  

8. W przypadku niektórych Produktów dostęp do nich może być ograniczony czasowo, zgodnie z  informacjami zawartymi w opisie, Koncie Klienta lub informacjami przekazanymi przez  Sprzedawcę mailowo lub w danej grupie utworzonej w mediach społecznościowych lub  komunikatorze. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu Klient utraci dostęp do  przekazanych Treści Cyfrowych lub dostępu do grupy. 

9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie grupy w mediach społecznościowych  lub komunikatorze przez dostawcę tych usług z przyczyn niezawinionych przez Sprzedawcę. W  takiej sytuacji Sprzedawca zobowiązuje się do znalezienia innej platformy, która pozwoli na  świadczenie usług lub dostarczenie Produktów zakupionych przez Klienta. 

10. W przypadku zakupu Produktu, który nie jest Treścią cyfrową lub nie wskazano w opisie  Produktu terminów ich dostarczenia lub terminu świadczenia Usługi online i wymagane jest  ustalenia tych terminów (np. zakup spotkań indywidualnych online, przyszłego kursu online,  mentoringu 1:1 lub in.), Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 3 (trzech) dni roboczych  od złożenia Zamówienia, na dane kontaktowe podane w trakcie składania Zamówienia w celu  ustalenia szczegółów i terminu odbioru Produktu lub wykonania danej Usługi online.  

11. Dodatkowe warunki dostarczenia Produktów lub terminów świadczenia Usług, są uregulowane  każdorazowo w opisie Produktu dostępnego w Sklepie internetowym. 

§ 14 Licencja i zasady korzystania z Produktów 

1. Treści publikowane w Sklepie internetowym, Newsletterze, Treści Cyfrowe oraz wszelkie inne  Produkty prezentowane za jego pośrednictwem lub za pośrednictwem grup w mediach  społecznościowych albo komunikatorów oraz materiały powstałe w ramach świadczonych Usług  online, Usług cyfrowych albo w ramach stworzonej Treści cyfrowej – zawierają treści chronione  prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem 

własności intelektualnej. Zakazane jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i w  jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia, jakiejkolwiek treści zawartej w grupie w mediach  społecznościowych lub komunikatorze, Produktach czy związanych z nimi materiałach, w  szczególności tekstu, grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i in. 

2. Klient może korzystać z dostarczonych Produktów wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest  wykorzystywanie Produktów lub ich fragmentów albo części w celu prowadzenia działalności  komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy. Klienci nie mogą wykorzystywać  Produktów w części lub całości do jakichkolwiek innych celów niż użytek własny, a w szczególności  o charakterze doradczym lub informacyjnym dla osób trzecich, a także porównawczych lub  poglądowych. Zabrania się również wykorzystywania treści dostarczonych w ramach zakupionego  Produktu Klientowi stanowiącego Przedsiębiorcę w celu stworzenia produktu tożsamego lub  podobnego do nabytego Produktu, którego wprowadzenie na rynek wywoła szkodę dla Sprzedawcy,  pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową z roszczeniem o naprawienie szkody lub  zadośćuczynienie. 

3. Klient zamawiając Produkt lub korzystając z usług Sprzedawcy świadczonych w ramach jego  działalności – zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję  na korzystanie z nich przez czas nieoznaczony, a w przypadku, gdy termin korzystania lub dostępu  był oznaczony w opisie Produktu – przez czas oznaczony, zezwalającą Klientowi na ich pobranie lub  odtworzenie, na zasadach określonych w Regulaminie i opisie Produktu. 

4. W przypadku korzystania z treści dostępnej w Sklepie internetowym, nabycia Produktu w celu  inspirowania się jego treścią lub korzystania z niego w celu komercyjnym lub zarobkowym, np.: przez  Klienta przy tworzeniu własnego produktu (na podstawie dozwolonego użytku), należy oznaczyć  Sprzedawcę i jego Produkt jako źródło inspiracji lub cytowany utwór poprzez podanie pełnego  autorstwa (imię i nazwisko Sprzedawcy – Marta Lewandowska oraz nazwę Produktu z linkiem w  serwisie).  

5. Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Produktu (w całości lub we  fragmentach) ani treści Sklepu internetowego lub Newslettera. Zabronione jest zmienianie struktury  elektronicznej Treści cyfrowej lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub  oznaczeń́). Niedozwolone jest również̇ dystrybuowanie Treści cyfrowych, udostępnianie,  rozpowszechnianie lub odtwarzanie publiczne, jak również przedrukowywanie, sublicencjonowanie,  tworzenie zbiorczych prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż tych  materiałów nie jest dopuszczalna. 

6. Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i korzystaniem z nich  przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym  Regulaminem. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania Produktów w jakikolwiek sposób  wykraczający poza zakres użytku osobistego. Tym samym jakiekolwiek powielanie, wyświetlanie,  wypożyczanie, przekazywanie dostępu do Konta Klienta, publiczne pokazy czy też inne  rozpowszechnianie całości lub fragmentów w jakikolwiek sposób jest zabronione. 

7. W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia z tego tytułu  względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii, treści lub egzemplarza Produktu bądź  naruszania praw autorskich lub dóbr osobistych. 

8. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w  formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę Usług online lub wszelkich innych  Produktów bądź treści udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego,  Konta Klienta i komunikatora.

9. Konto Klienta jest przypisane do Klienta i Klient zobowiązuje się chronić Konto i zamieszczone w  nim treści przed dostępem osób trzecich. 

§15 Zasady korzystania i członkostwa w grupie w mediach społecznościowych lub w komunikatorze, utworzonych przez Sprzedawcę 

1. Klient może korzystać z dostarczonych treści lub dostępu do grupy na platformie społecznościowej  lub komunikatorze, utworzonej przez Sprzedawcę wyłącznie na własny użytek Klientów. Zakazane  jest wykorzystywanie zasobów i funkcji grupy w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej,  która naruszałaby interes Sprzedawcy. 

2. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w  formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę kursów, świadczonych Usług online lub  wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem grupy w mediach  społecznościowych lub w komunikatorze. 

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami  istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu,  czy zainfekowanie wirusami systemu. 

4. Klient zobowiązany jest korzystać z dostępu do utworzonej przez Sprzedawcę grupy w mediach  społecznościowych lub komunikatora w sposób zgodny z prawem, niniejszym Regulaminem,  regulaminem serwisu lub komunikatora, w którym grupa została utworzona i dobrymi obyczajami, a  w szczególności Klient zobowiązuje się: 

a. korzystać z utworzonej przez Sprzedawcę grupy w mediach społecznościowych lub  komunikatorze w sposób niezakłócający korzystania z grupy przez pozostałych jej  użytkowników i uczestniczek, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób  trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie grupy,  

b. nie udostępniać danych dostępowych do grupy w mediach społecznościowych lub  komunikatora jakimkolwiek osobom trzecim, 

c. nie rozpowszechniać, nie udostępniać jakichkolwiek treści, materiałów, danych  osobowych, postów, komentarzy innych członków grupy lub jakichkolwiek innych treści, do  których Klient uzyskał dostęp w ramach zakupionego Produktu i dostępu do grupy w  mediach społecznościowych lub komunikatorze utworzonej przez Sprzedawcę, 

d. nie rozpowszechniać, nie udostępniać, nie fotografować, nie ujawniać, nie kopiować  jakichkolwiek informacji pozyskanych od Sprzedawcy lub innych uczestników Usług online,  które dotyczą sytuacji osobistej uczestników Usług online, sytuacji Sprzedawcy lub  wszelkich innych informacji, informacji wrażliwych, informacji osobistych, zdjęć i in., które  Klient uzyska w ramach korzystania z Usług online, 

e. nie rozpowszechniać materiałów pozyskanych w ramach korzystania z Usług online ani  poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy, 

f. nie obrażać innych uczestniczek lub uczestników Usług online lub członków grupy w  mediach społecznościowych i Klient zobowiązuje się odnosić do innych z szacunkiem. 5. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z usług Sprzedawcy lub utworzonej przez  niego grupy w mediach społecznościowych lub w komunikatorze muszą być zgodne z prawdą. Klient  ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą. 

6. W razie korzystania z grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze w sposób sprzeczny  z niniejszym §15 Regulaminu, Sprzedawca zachowuje prawo do usunięcia Klienta z grupy bez  możliwości domagania się zwrotu środków pieniężnych za zakup Produktu. 

§ 16 Odpowiedzialność

1. Świadczenie Usług online i sprzedaż oraz udostępnianie Treści cyfrowych przez Sprzedawcę  dokonywane jest na podstawie ograniczonego zasobu informacji o Kliencie. Sprzedawca nie  dysponuje wywiadem medycznym ani wynikami badań Klienta, w szczególności Usługodawca nie  posiada danych dotyczących stanu zdrowia Klienta, zaleceń lekarskich, schorzeń lub urazów Klienta. 

2. Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach Produktów i za pośrednictwem  Sklepu internetowego, Konta Klienta, jak również w Newsletterze – są publikowane wyłącznie  w celach informacyjnych lub edukacyjnych, a nie w celu leczenia jakichkolwiek stanów lub chorób.  Sklep internetowy, Produkty i Newsletter nie są źródłem wiedzy medycznej. Sprzedawca dołożyła  wszelkich starań, żeby gruntownie wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Produktach, Sklepie  internetowym i Newsletterze, ale pomimo tego nie ponosi odpowiedzialności za brak ich  rezonowania z sytuacją zdrowotną lub życiową Klienta, jak również nie odpowiada za poprawę lub  pogorszenie stanu zdrowia lub sytuacji życiowej Klienta. 

3. Instrukcje i porady przedstawione w Produktach, komunikatorze, Sklepie internetowym i  Newsletterze nie zastępują porad medycznych i nie są substytutem doradztwa medycznego.  Informacje te należy wykorzystywać w połączeniu z wskazówkami i stałą opieką lekarza.  Usługodawca zachęca do rozważnego podejmowania wszelkich decyzji dotyczących zdrowia,  zwłaszcza psychicznego.  

4. Produkty i treści związane z tematyką zdrowia (również psychicznego) i poprawy stanu psychicznego  dostępne są wyłącznie dla Klientów, którzy przed przystąpieniem do korzystania z Produktów ustalili  z właściwym lekarzem, iż brak jest przeciwwskazań do wykorzystania informacji przedstawianych w  Produktach, Newsletterze lub na Stronie internetowej, a nadto konsultacje takie prowadzą także na  bieżąco w trakcie korzystania z Usług online. Klienci przyjmują do wiadomości, że korzystanie z  Produktów, informacji podanych w Newsletterze lub Sklepie internetowym podejmują na własne  ryzyko i odpowiedzialność, a także w każdym przypadku wystąpienia jakichkolwiek niepokojących  objawów są zobowiązani do zaprzestania korzystania z Produktów oraz niezwłocznego  powiadomienia Sprzedawcy i lekarza prowadzącego. 

5. Wyniki, informacje, zalecenia i porady demonstrowane w Produktach, Newsletterze, Sklepie  internetowym oraz w opisach Produktów przygotowanych przez Sprzedawcę są̨ aspirującymi  oświadczeniami możliwych rezultatów lub możliwego wpływu na zdrowie przy określonych w treści  założeniach. Należy jednak pamiętać, że każdy organizm jest inny, a przedstawione treści odnoszą  się do doświadczenia i praktyki Sprzedawcy. Zapoznanie się z informacjami lub Produktami nie  stanowią gwarancji, że każdy Klient osiągnie te same rezultaty. Indywidualne rezultaty mogą̨ się  różnić, a w szczególności zależą̨ one od organizmu, stanu zdrowia, przebytych chorób,  indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i działań podejmowanych przez Klienta, a także diety  i innych czynników życiowych i zdrowotnych, poziomu motywacji, staranności i innych czynników  indywidualnych każdego Klienta. 

6. Stosowanie jakiegokolwiek Produktu lub treści mających wpływ na zdrowie, należy w pierwszej  kolejności uzyskać porady lekarza, co do możliwości ich stosowania i wpływu na zdrowie. 

§17 Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta  

lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta 

1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze  Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem §19 Regulaminu, w terminie  14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

2. Z zastrzeżeniem §18 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w  terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych może od niej odstąpić bez 

podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach  konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści Cyfrowych przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy. 

3. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy poinformowanie  Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną  na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail akademia.czarodziejek@gmail.com) przed upływem terminu do odstąpienia.  

4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub  Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca  Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach  konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany  przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym  Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach  konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w §17 punkcie 4 powyżej, przy użyciu  takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach  konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach  konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na  prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

6. W przypadku umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej Konsument lub  Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył  Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym  terminie. 

7. Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej bez wzywania  do dostarczenia treści lub usługi cyfrowej, jeżeli: 

a. Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub b. Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że  określony termin dostarczenia Treści lub Usługi Cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.  

8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta  lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na  rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej. 

§18 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub  Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy: 

a. o świadczenie usług (w szczególności Usług online), za które Konsument lub Przedsiębiorca na  prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni  usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, 

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb),

c. o dostarczanie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na  prawach konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu  go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

2. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od  umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online rozpoczęło się przed upływem  terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez  Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu  spełnionego świadczenia z uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej  Treści cyfrowych dostarczonych w jej wykonywaniu. 

3. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub  Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o  dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest  zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie: 

a. Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub  Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,  

b. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy, 

c. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości, 

d. Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta  potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgody  na dostarczenie Treści Cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia  od umowy. 

4. W przypadku zamówienia Treści Cyfrowej lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na  prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych powyżej, pobierze plik lub zaloguje się  do kursu, spotkania online lub skorzysta ze spotkania online (lub innej Usługi online) przed upływem  14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od  umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 

§19 Dane osobowe 

1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest Sprzedawca, zwany dalej  Administratorem. 

2. Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018  r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)  2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami  zawartymi w Polityce prywatności Sprzedawcy, dostępnej na stronie internetowej Sklepu. 

3. Klient podaje przy składaniu Zamówienia swoje dane osobowe do przetwarzania przez  Administratora w celu realizacji złożonego Zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu,  poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z  pozostałych uprawnień wynikających z Polityki prywatności.

4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych  wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sprzedawcę oraz zasady zbierania plików  cookies. zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu,  w zakładce „Polityka Prywatności”.  

5. Jeżeli Klient złoży Zamówienie na Produkt związany z uczestnictwem w wydarzeniu prowadzonym  online live (np.: kursie, warsztatach, grupowym spotkaniu lub szkoleniu online i in.), Usługodawca  informuje, że wydarzenie to może być nagrane w postaci pliku wideo, utrwalającego przebieg  wydarzenia, a w szczególności utrwalony zostanie wizerunek i głos jego uczestników (o ile będą  mieli włączone kamery oraz mikrofon, a także o ile będą brać czynny udział w wydarzeniu), co wiąże  się z ich utrwaleniem i dalszym rozpowszechnianiem m.in.: w celu dalszej sprzedaży za  pośrednictwem Sklepu internetowego. Biorąc udział w wydarzeniu online Klient zgadza się na  wykorzystanie jego wizerunku w ww. zakresie. Szczegółowe informacje związane z wizerunkiem  uczestników wydarzenia będą każdorazowo przekazywane jego uczestnikom, przed jego  rozpoczęciem, np. w drodze wiadomości mailowej dotyczącej zasad wydarzenia lub na pierwszym  spotkaniu online w ramach wydarzenia oraz jest opisane w Polityce prywatności dostępnej w stopce  Sklepu internetowego. 

§20 Opinie o Produktach i ich weryfikacja 

1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom przesyłanie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach  wskazanych w niniejszym paragrafie Regulaminu. 

2. Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają Produkty Sprzedawcy. 

3. Opinie mogą być wystawiane i przesyłane do Sprzedawcy poprzez: 

a. Wiadomość mailową od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego Produktu, b. Przesłanie wiadomości prywatnej przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, za  pośrednictwem konta w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram) lub w  komunikatorze (np. Telegram, Messenger, Voxer), 

c. Wystawienie opinii przez funkcję dostępną w Koncie Klienta (o ile Konto Klienta posiada taką  funkcję), 

4. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio w Sklepie internetowym (np. przy danym Produkcie  lub w zakładce albo części „Opinie”, o ile taka zakładka zostanie utworzona). 

5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów u Sprzedawcy oraz przez  Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub  pozornych Umów w celu wystawienia opinii o Produkcie. 

6. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w  szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających  dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient  dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi  obyczajami. 

7. Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy  zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy  opinie pochodzą od jego Klientów: 

a. opublikowanie nadesłanej opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę.  Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na  sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez  zbędnej zwłoki, przed jej opublikowaniem, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, 

adresu mailowego, nicku w mediach społecznościowych (jeżeli opinia została przesłana za  pośrednictwem konta społecznościowego) i faktu zakupienia Produktu oraz jego rodzaju, b. w razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych  Klientów lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany  Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem  wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sprzedawcy lub dokonał zakupu  opiniowanego Produktu. 

8. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od  Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres:  akademia.czarodziejek@gmail.com. 

9. Sprzedawca ma możliwość ustosunkowania się do wystawionych opinii i udzielenia publicznie  widocznej odpowiedzi, zwłaszcza w sytuacji, gdy opinia jest niejednoznaczna, dwuznaczna,  kontrowersyjna lub wymaga doprecyzowania. 

10.Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub  rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania  swoich Produktów. 

11. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale udostępnia tylko wybrane  z nich (nie są udostępniane wszystkie opinie, które otrzymał Sprzedawca). 

§21 Reklamacje dotyczące Treści Cyfrowych 

1. W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych, Klient może zgłosić reklamację, w  szczególności w przypadku, gdy: 

a. Treść Cyfrowa okaże się uszkodzona lub nie jest możliwe jej uruchomienie, b. w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego  płatność informacji wraz z potwierdzeniem przelewu, o dokonaniu pełnej płatności za  Treść Cyfrową, nie zostanie udostępniona Klientowi możliwość jej uruchomienia, c. Treść Cyfrowa okaże się niezgodna z umową. 

2. Reklamacje należy kierować na adres e-mail: akademia.czarodziejek@gmail.com. 3. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 

4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona za pomocą takiego środka komunikacji, przy  wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 

§22 Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową 

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub usługę zgodne z Umową. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności Produktu z Umową. 

3. Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach  konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego. 

4. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając  jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie  stosownej treści.

5. Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres siedziby firmy) lub elektroniczny (mail:  akademia.czarodziejek@gmail.com) 

6. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej  doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została  złożona. 

§23 Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń 

1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta  (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać m.in. z: a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, 

b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie  postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między  Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą, 

c. bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji  społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. 

d. internetowej platformy ODR dostępnej pod  adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma służy rozstrzyganiu sporów  pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia  sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży  lub umowy o świadczenie usług. 

2. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może szukać na  stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl. 

3. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi  umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony  konfliktu. 

§24 Postanowienia końcowe 

1. Regulamin i wszelkie umowy zawierane ze Sprzedawcą podlegają prawu polskiemu. 

2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji  Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia. 

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert oraz do zmiany cen  Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności  warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany. 

4. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie  sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. 

5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza  uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów  prawa. 

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, wynikających  ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę działalności (zmiany uzasadnione) z  zastrzeżeniem, iż do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję  Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Klient zostanie poinformowany o 

zmianach Regulaminu w drodze wiadomości mailowej, w terminie pozwalającym na zapoznanie się  z jego treścią przed jego wejściem w życie. 

7. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie. 

8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie  obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o  świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta czy Ustawy o ochronie  danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). 

9. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do zapoznania się – linki znajdują się poniżej  Regulaminu. 

Data ostatniej aktualizacji Regulaminu: 28.06.2024 r. – jest to pierwsza wersja regulaminu. Archiwalne wersje regulaminu: 

-brak.

Akademia Czarodziejek Marta Lewandowska

ul. Różana 5 lok. 1, 82-300 Elbląg

NIP 7773402951

mail: kontakt@akademia-czarodziejek.pl

Regulamin serwisu Polityka Prywatności